עם אבוקות של אש: שמחת בית השואבה בבעלזא

נתי קאליש No Comments on עם אבוקות של אש: שמחת בית השואבה בבעלזא

אמש התקיימה בחצר בית המדרש הגדול של בעלזא בירושלים שמחת בית השואבה המרכזית בהשתתפות כלל החסידים מכל רחבי הארץ. הרבי חילק לחם המסוגל לפרנסה בטיש, ולאחר מכן הדליק את האבוקה ממנה הדליקו את משואות האש לריקודי השמחה | גלריה

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בקרית בעלזא בירושלים עיה"ק, התקיימה אמש בליל אושפיזין דיוסף הצדיק, בו מתאספים כלל החסידים מכל רחבי הארץ לעריכת הטיש של כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א, בו מחלק הרבי לחם המסוגל לפרנסה, 'שמחת בית השואבה' המרכזית ברחבת ביהמ"ד הגדול.

video
play-sharp-fill

כמידיי שנה קיימו את המנהג כמובא בספרים קדמונים וכפי שהאור החיים הק' מעיד על עצמו "והייתי אני מדליק נר אבוקה לכבוד שמחת בית השואבה", וכפי שהורה האדמו"ר שליט"א שיעשו שמחת בית השואבה כפי שנהגו בביהמ"ק עם אבוקות של אש.

כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א העלה את נר האבוקה בסוכה במעון קדשו וממנה מדליקים שאר הרבנים ודייני קהל מחזיקי הדת ובראשם בנו של הרבי הרה"צ רבי אהרן מרדכי שליט"א ובניו שיחיו, וכן חסידים ואנשי מעשה, והעסקנים שמתכבדים בהדלקת המשואות.

אלפים רקדו ושמחו ובידיהם אבוקות של אור כמנהג חסידים ואנשי מעשה. על השירה המיוחדת הופקדו הזמר ר' יואלי קליין ומקהלת קאפלה, בליווי תזמורתו המורחבת של ר' שמעון סקלר בריבוי כלי נגינה, בהפקתו של ר' אהרן (ארי) פריד.

צילומים: אנשיל בעק



0 תגובות